Header afbeelding
Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk J.E. de Groot
Dorpstraat 137 3284 AE
Zuid-Beijerland | huisarts.jedegroot@ezorg.nl

Klacht melden

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Dat gaat als volgt: u meldt de klacht bij de assistente aan de balie, telefonisch bij de praktijk of via ons webformulier hieronder. Vervolgens wordt die klacht door ons gelezen. We nemen binnen maximaal 1 week contact met u op om te horen wat uw klacht is. We noteren dat in ons interne klachtensysteem. We beoordelen vervolgens uw klacht. Op basis daarvan gaan we werken naar een oplossing. Ook deze besprekingen noteren we in ons interne klachtensysteem. Als we tot een oplossing zijn gekomen, wordt die oplossing in ons interne klachtensysteem genoteerd en koppelen we die ook terug naar u.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden in deze folder of op www.skge.nl.

 

Heeft u problemen met de beveiligingscode of is deze ingewikkeld? Klik dan op het ververs knopje naast de plek waar u uw code invoert. Dit kunt u zo vaak als u wilt toepassen tot er voor u een geschikte code is die u kunt invoeren!

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord